Anton kristiansson...

... är en jävligt udda rap artist.
Visserligen väljer vissa att inte kalla honom rappare längre. Men jag tycker ändå att alternativ rap är ett forum för honom.

Men skit i vad han gör. Det han gör är bra, det räcker.

För er som inte känner till Anton så kan jag säga att han är en snubbe från Göteborg som just nu är albumaktuell med sin debutplatta som släpps 30:e mars.
Hittills har fyra singlar från skivan släppts. Och jag är så jäkla pepp på att få höra hela rubbet!

Fjärde singeln kom upp på youtube redan igår.
Så jag tycker ni spanar in den:



När ni ändå är igång så kan ni spana in de tidigare singlarna också.
Och vill ni höra Anton på Spotify? Ja, då trycker ni här!












Jag vill bara passa på att ge ett shout out och grattis till allas våran Vikke/Enigma i Badaboom!
Idag ska majoriteten av Badaboom folket befinna sig på Vikke's andra dotters dop. Nayeli blir idag... ja, hon blir Nayeli!

/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0