Looptroop Rockers - Professional Dreamers.

Att jag inte lagt upp detta tidigare är skam, skam!
Men, bättre sent än aldrig.


För två dagar sedan (i torsdags) så släpptes den andra singeln från Looptroop's kommande skiva "Professional Dreamers"
Även den nya singeln heter, precis som plattan, Professional Dreamers. Och då behöver man ju inte vara ett geni för att förstå att det är titelspåret.

Jag som ett riktigt Looptroop fan blev naturligtvis helt lyrisk då jag såg videon och hörde låten.
Första singeln On Repeat la jag upp här på bloggen tidigare, och även den skvallrade om att skivan kommer bli grym.

Spana in den nya videon här:



Videon är inspelad i Barcelona och jag som gammal skatare älskar videon.
Även om jag gav upp min karriär på den gamla brädan så älskar jag att se proffsen göra sin grej framför kameran.


/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0