Basementality Battle i Göteborg!

Varje gång jag säger att jag ska bättra mig med skrivandet, så blir jag sämre på det.
Illa!... Så jag slutar säga att jag ska skärpa mig och kör på bara.

Imorgon är det battle i Göteborg som gäller. Jag, Vikke, Slobban Och Joey kommer befinna oss där i publiken och hoppas på en fet kväll.
Ni borde följa vårt exempel och dra dit. Inte ofta som battles annordnas, även om det är oftare nuförtiden, och nu när det är så nära och bra så får man ju passa på.

Det är klubben Kontiki som jag nämnt i bloggen flera gånger innan som gäller.

Klicka på bilden nedan för att få lite mer info:




"Köket är öppet 18:00-21:30 denna kväll. Vi har flera obokade bord precis framför scen fortfarande, ring 031-821182 för bokning.

Critical Henrik och Shazaam gör en snabbvisit i Göteborg och ordnar en Battle (i samma format som deras tidigare events uppe i Sthlm) på Kontiki den 14:e januari för att dra igång battlesen i även i Gbg.

Vi vet att det finns många rappare i Göteborg och vi tar fram lite nya namn denna gången med!

2 i styrka vs. Smo Jo
Martin Zamora vs. Kurt Codein
Jojje vs. Mandalaten

Cypher och DJ´s (Halftime FM)

Battles börjar cirka 22:00


50kr! Filmning förbjuden!
Det finns presenter till de 30 första i dörren.

18 år
"

Taget från Kontiki's hemsida.


/Rigge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0