Movits är tillbaka.

Ingen har väl lyckats undgå att höra låtar som t.ex "Fel del av gården" eller "Äppelknyckarjazz" från gruppen Movits.
Nu är den minst sagt originella och banbrytande gruppen tillbaka med en ny singel, från sin kommande platta.

Låten heter "Sammy Davis Jr" och är enligt mig: Så jävla fet!
En låt som jag kommer spela om och om igen, som jag kommer be Joey spela i bilen, en låt jag kommer ha i mobilen.. Ja, ni fattar.

Klicka på bilden för att lyssna på låten via spotify:



Ännu ett släpp som jag ser sådär grymt mycket fram emot 2011!

/Rigge.


Kommentarer
Postat av: Danyh

Mycket bra låtar du la upp! Kanske borde kolla in på bloggen lite oftare! :)

2011-02-08 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0