Helgen som gick.

Zup, gott folk?!

Fan händer nuförtiden?... På min/vår front har det varit dött på både blogg och musik fronten. Men det finns ett liv vid sidan av och diverse pauser får man räkna med.
Vi ska eventuellt tillbaka till studion igen i veckan och det känns grymt! Vi i Alpha har en ny låt skriven och jag har vairt riktigt sugen på att sätta min vers ett tag nu.

Vad är annars nytt då?..

I fredags begav jag, Joey & Slobban oss till den där staden vid namn, Göteborg.
Tanken var först att dra till Henriksberg och se Daltone och Toffer live...
Men då vi fick nys om att Ison & Fille skulle befinna sig på Lagerhuset så begav vi oss naturligtvis dit istället.

I&F var riktigt sköna på scen och körde lite nya saker som verkade lovande. Dock valde vi att dra oss därifrån så fort som möjligt då showen var slut.... Söder frillor och kåta 45åringar är ingen kombination vi gärna blandar oss i, tro det eller ej.
---------------

Tänkte även passa på att dela med mig av min kära vän Valle's nya låt.
Personligen tycker jag det är hans bästa hittills och hoppas på att han får tummen ur röven och släpper lite mer saker.

Spana in Valle - En av dom (feat. DjLillfan) här nedan:



Låten skulle varit med på något mixtape eller något. Men om jag förstått det rätt, så ska Valle skrota det gamla och börja om på ny kula och ge tapet ett nytt sound.
Grabben har hållt på med 20 olika mixtapes och ep:s under de åren jag kännt honom... Så hoppas det blir av denna gången.
Fast själv har jag väl hållt på med 30 st olika projekt under de år han kännt mig, så det går jämnt ut.

/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0