Det femte elementet.

Jag tror att få hip hop-skallar vid det här laget har lyckats undgå att höra gruppen Ri-Fa's musik.
Gruppen som består utav 4 medlemmar (Freezylocc, Shazaam, Tay Tay och Smo Jo) har vid det har laget etablerat sig på den svenska scenen såväl som på battle scenen.

Idag släppte gruppen sin nya Ep Det femte elementet via den svenska hip hop siten whoa.nu..

Jag har precis hunnit lyssna igenom ep:n för andra gången och jag måste säga att jag gillar det starkt!
Det bästa jag hört från dem på länge.

Klicka på bilden nedan för att ladda ner:




Låtlista:
01. I Danmark är det annorlunda
02. Oändliga-cirkeln
03. Det snöar
04. Frihet
05. Utan dig
06. Det regnar

Min personlige favoriter hittills är spår 1 och spår 6.

/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0