Dammar av labbet.

Just nu gör jag i stort sett vad jag alltid gör innan jobbet, dricker kaffe och lyssnar på musik.
Med en snus under läppen, goa mp3:or och kaffe som energi så blir jag väl så redo jag kan bli...

Idag snubblade jag över en gammal Professor P låt som jag hade på min externa hårddisk.
Låten i fråga är "Some Hardcore" från skivan "Patience (2007)"

Förr hade jag hela skivan, men jag vet inte vad som hände med den.
Men i alla fall så kollade jag på vår generations lokala skivbutik: Spotify! Och där fann jag till min stora lycka skivan..

För er som missade denna platta då den kom så tycker jag ni borde spana in den.


Klicka på bilden för att höra skivan på spotify.



Jag kanske borde börja tipsa om lite äldre grejer också?
Alla vill inte enbart ha "the new shit". Jag vet att åtminstonde jag njuter av vissa gamla dängor lika mycket idag som om de släpptes igår.






/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0