We can do it now.

Just nu är jag lite stressad då jag kom på att jag måste slänga ihop käk inför jobbet. Och samtidigt så vill jag slänga upp något här.
Så min närvaro i text får bli lite kort denna gången.

Men jag snubblade nyss över en video där Common, Lupe Fiasco m.m delar med sig av sina tankar om sin nya låt "We can do it now". Det är alltid kul att få se lite "behind the scenes" material. För att få en bild av hur folk jobbar i studion.
Visserligen får man väl inte direkt se så mycket, mest höra dem prata om låten, men det är cool ändå.
Sen så var själva låten riktigt fet också, så den får fylla den annars tomma rutan i vår blogg idag.
Det är inte ofta jag fastnar för Lupe's rap. Men den här gången får han faktiskt tummen upp.

Här har ni själva låten:



Och här är....trailern?:




/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0