Ny spelning med hela Badaboom!!



Sist gång som hela Badaboom var samlade på en och samma scen var på Edet natta för ca 3 år sedan.
Nu är det dags igen att samla hela gänget och köra!

Den 16:e oktober så kommer vi att köra en 20 minuters show på Musikens dag i Lilla edet. Ni som har hängt med i vårt vecko-projekt lär kunna hänga med i vår live show likaså ; )

Info:

Vart: Lilla Edet, Folkets Hus.
När: 16:e Oktober.
Tid: 17.45.

Åldersgräns och pris har jag ingen info om. Jag tror dock inte det är någon åldersgräns. När jag får veta något om det så slänger jag upp det här på bloggen direkt.

Det är mycket band och artister som ska stå på scen under dagen. Så kom dit och supporta oss och de andra lokala artisterna. Äntligen satsar Edets kommun på något annat än turister och fula statyer. Så kom dit och visa att även ni uppskattar evenemang som det här.

/Rigge.

Kommentarer
Postat av: Danyh

Läste på en lapp idag och det är fri Entré :)

2010-10-01 @ 22:26:35
Postat av: Rigge.

Jaså?

Fan vad härligt! Då hoppas vi på mycket folk ; )

2010-10-01 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0