Ni har väl inte missat....

..att om rapparen Fronda får 2500 pers som gillar på hans Facebook sida, då släpper han sin nya skiva!
Så jag tycker att ni alla spanar in hans sida på Facebook och "gillar" det.

När han släpper sin platta så kommer jag ha en hel massa att skriva, så se till att hjälpa både Fronda och mig.
Det riktigt kliar i mina fingrar för att få skriva om ämnet -Fronda.
Här hittar ni hans Facebook grupp: Frondish

Och här kan ni även höra två snipp från skivan:



Ska bli grymt intressant att höra, verkar som om den gamla Fronda tog ett steg fram och kastade pop fjollan åt sidan.

Och glöm inte!.... Att när ni ändå är på Facebook så kan ni även spana in vår Badaboom grupp om ni inte redan gjort det. Här: Badaboomish

/Rigge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0