Badaboom: samlade verk.

Nu kanske ni alla sitter där hemma framför dator skärmen och känner hur ett stort tomrum fyller er, ni känner er ensamma, lämnade och övergivna...Självklart! Vecknans släpp är ju slut för den här gången.
Men för alla er som känner ångest då ni kanske missade en låt eller två, ta't lungt!.

Här kommer de igen:

1. Badaboom - Reintroduktionen.

Badaboom - Reintroduktionen by Badaboom


2. Alpha - Dagen D + Ditt val.

Alpha - Dagen D by Badaboom

Alpha - Ditt val by Badaboom


3. Rod Araya - Decibel.

Rod Araya - Decibel by Badaboom


4. Badaboom - Men vi kör ändå.

Badaboom - Men vi kör ändå by Badaboom


5. Wasted Apes - It's fucked up.

Wasted Apes - Its fucked up by Badaboom


6. Enigma - Se dig omkring.

Enigma - Se dig omkring by Badaboom


7. Alpha - Nästa hållplats.

Alpha - Nästa hållplats by Badaboom


8. Sinister - Biografi.

Sinister - Biografi by Badaboom


Sådärja! Kom igen nu gott folk. Låt oss veta vad ni tycker. Har ni en personlig favorit?
Isåfall, vilken?
Finns det en låt ni inte alls tycker om? Vilken, och varför?
Låt oss veta!

/Rigge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt val - favorit för mig som gillar svängig hiphop. dagen d - även denna svängig och kanske den perfekta live låten ?!

se dig omkring - intressantast låten med den bästa texten.



övriga låtar tilltalar mig inte alls och inget jag skulle klicka in i min playlist. inte för att dom är dåliga utan för att dom saknar "det" som får mig som mainatream lyssnare att intresseras.



ser fram emot nästa projekt med ännu mer hjärta och engagemang i! håll intresset vid liv nu när ni äntligen fått era huvuden ur era rövar och gjort något av er själva istället för att drömma.

2010-10-26 @ 12:26:00
Postat av: Rigge.

Anonym:



Kul att du gillar våra Alpha låtar. Det kommer mer utav den varan inom en snar framtid.

Det är precis den här sortens kritik vi vill ha.



Och jag kan garantera att det kommer mer grejer med hela gruppen med stort hjärta och engagemang för det vi gör.



Big up!

2010-10-26 @ 12:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0