Simon Emanuel - I Simon Tid.

Just nu är jag inne i min Rock/Hårdrocks period då jag lyssnar på mycket musik i den genren (ja, jag lyssnar på mycket annat än rap) så just nu känner jag mig lite informationslös gällande rappen.
Jag är inte opepp på att skriva här på bloggen och att uppdatera. Men jag kollar för tillfället inte lika konstant efter nya saker som kommer. Men, känner jag mig själv rätt så är Rock fasen över om några dagar..... Lucky you!

Dock snubblade jag över en grej som verkar intressant. Idag släppte rapparen Simon Emanuel (tidigare känd som Paragon) sitt mixtape I Simon Tid.

Jag har själv inte hunnit lyssna på tapet eftersom att jag precis tankade och nu slänger upp det här.
Ni får lyssna och avgöra själva den här gången.
Men jag tror det kan vara värt att lyssna på.

Ladda ner tapet gratis
genom att klicka på bilden.




/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0