Rico won & Pst/Q - Lite som en jätte

Nu är ännu en låt från Rico Won's kommande mixtape släppt med en tillhörande video.
Låten heter "Lite som en jätte" och gästas av ingen mindre än Pst/Q.

Som jag sagt tidigare så är det kul att få höra Rico igen. Dock så har de två låtarna som släppts hittills från hans tape varit remixer på andra låtar. Alltså, han har spelat in på instrumentaler.
Jag tycker det är kul då rappare släpper låtar/skivor över instrumentaler mellan sina "riktiga" projekt. Som t.ex Orgnismen gör mellan sina plattor osv.

Men då en rappare som Rico inte gjort ljud ifrån sig på flera år så känns det surt att få höra honom igen på svenska remixer. Jag vill ha exklusiv, helt ny skit!
Förhoppningsvis kommer det något helt eget snart.

Men, jag ska se förbi detta och njuta av tapet ändå. Jag säger ju inte att det kommer att bli dåligt, tvärtom. Jag tror det kommer bli tung!

Nog om det. Se videon:




Mixtapet Ricks caliber släpps den 19:e.

/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0