Parham & VIC 5:e December.


Den 5:e december smäller det gott folk.
Det är nämligen då Parham & VIC släppet sitt gemensamma streetalbum Mer än ord/Tills Motsatsen bevisas.

Jag har lagt upp flera låtar/videos som de släppt sen i sommras, vilket är ganska många, så ni som hängt med på bloggen ett tag vet vad jag snackar om.

Det kom även ännu en ny låt med tillhörande video för bara någon vecka sedan. En låt som är riktigt bra med tanke på kärleks temat som präglar låten. Jag är inte alls mycket för kärleks låtar i rap, verkligen inte. Visserligen finns det några som har gjorts på ett snyggt sätt som är tunga. Men då får det inte bli för sliskigt.
Jag kan inte bestämma mig för om denna är för sliskig eller inte. Det enda jag vet är att jag älskar beatet och tokdiggar Parhams utstrålning.

Låten heter En sista gång och den får ni här:



Den 5:e December gott folk, den 5:e December.

/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0