Badaboom lördag.

Igår spenderade vi tid i studion igen, nästan alla grabbarna var samlade.
Vi hade mötet och la upp lite planer för framtiden i studion, olika projekt osv. Samt att vi gjorde klart en ny Alpha låt.
Vad som kommer hända med just den låten och kommande Alpha grejer sparar jag till senare.
Men vi har grejer på G som jag är säker på kommer falla tidigare lyssnare i smaken.

Även Badaboom grejer är på G som jag tidigare nämnt. Jag tror inte det ska ta alldeless för lång tid innan vi kan presentera nya projekt. Och vi borde snart kunna slänga upp en ny vanlig mp3:a här på bloggen. Stay tuned!


Tänkte bara dra några korta rader om vad som händer. Så att ni vet att vi lever i allra högsta grad. Fortsätt hålla utkik på bloggen även om jag ibland kan vara lite off. Helt plötsligt kan det dyka upp låtar/info från oss i studion och inte bara tips på andra artisters musik..

/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0