Godkväll!

Fan, jag hade helst velat uppdatera bloggen mer än en gång om dagen. Men nu de sista dagarna har det var jobbigt att bara få in ett inlägg. Studenten tar på krafterna.
Och idag har jag och ett glatt gäng polare varit på picknick festivalen för att se Medina live, grilla och dricka lite smått....
Dock slutade väl inte kvällen precis som vi hade tänkt. Men! Medina röjde loss och skapade ett jävla drag på scen, så det gillas!

Nu börjar dock livet som arbetslös ända tills den 28:e. Så lite tid till bloggandet borde jag få. Jag tycker ändå att vi varit relativt duktiga med inläggen?
Tyvärr filmade jag inte Medina och bilderna har jag inte tillgängliga förtillfället. Så det får jag bjuda er på another time.

Och, glöm nu inte onsdag gott folk!
Hoppas vi syns där!

Ha't bra/
Rigge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0