Stor

Jag hade tänkt att dissa Fallens dagar i Trollhättan totalt iår. Dels för att jag inte tycker särskilt mycket om thn, och dels för min ekonomi. Det är ju nästan obligatoriskt att dricka vid sådana evenemang. Men min plånbok tillät mig inte.
Men då vi fick veta att den Nya skolans ledare a.k.a Stor skulle riva av ett gig så var jag ju tvungen att svälja stoltheten och bege mig dit.
Stor skötte sig bra på scenen med Dj Salla bakom spakarna. Där fanns ingenting att klaga på.
Däremot känns det som om Trollhättans publik samt ljudtekniker har en viss förmåga att bara falla under kategorin Fail!
Publiken bestod till större del utav små kids som mestadels fjantade runt kring scenen. Antagligen var de flesta där för att det var gratis inträde och de hade inget bättre för sig, så då kunde de lika gärna gå på gratis konsert.

När det kom till ljudteknikern så visste jag inte vad jag skulle hata mest på, honom eller publiken. Man hörde nästan inte ett ord av vad Stor sa, förutom då beatet var av och han körde lite snack mellan låtarna. Men även då fick man anstränga sig för att höra.

Så, Big up till Stor & Salla. Big down till Trollhättan.

Och när vi ändå är inne på ämnet Stor så kan jag dela med mig utav hans senaste singel och video.
Det är en remix på Teddybears senaste singel, riktigt fet faktiskt.



/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0