Vad vill ni som läsare?

Vår statistik här på bloggen har blivit högre det senaste. Vi har väl inte slagit något "rekord" på ett tag.
Men det är ändå mer folk som följer oss dagligen än vad det varit innan. Och det är ju skitkul!

Så jag tänkte höra om ni som läsare har några önskemål om vad ni vill läsa om?
Vill ni har mer info om vad som händer i studion, har ni några "tema" ideér eller vad som helst? Tveka inte, bara hojta till!

Har ni några önskemål/förslag så säg till så kanske jag kan försöka anpassa mig mer efter er läsare. Men hittills har det varit svårt då ingen kommenterar eller liknande. Så jag har mest kört på som vanligt.

Skulle ju kunna skriva om mer än musik. Skulle kunna be Joey den film nörden tipsa om filmer och sådant. Jag personligen läser en hel del så jag skulle kunna tipsa om böcker... Fast något säger mig att intresset där kanske inte är så stort så jag har hittills skitit i det och behållt mina böcker för mig själv, haha.
Alla förslag och ideér är välkommna, så passa på!

/Rigge.

Kommentarer
Postat av: Justin Place

Du gör ett sjukt bra jobb rigge :) hade vart kul att se film klipp från när ni arbetar i studion, annars diggar ja bloggen kollar varje dag för att hålla mig uppdaterad på den nyaste musiken för de inte du har koll på är inte värt att lyssna på ;)

2010-12-15 @ 22:24:43
Postat av: Grön

Det är alltid intressant och läsa det du skriver. lite mer kul skulle det vara om ni/du skrev lite mer om vad ni gör i studion. samt bra film tips skulle va gött om ni rekommenderar med för oss nördar som gillar se på film ^^.

Ha de gött

Mvh Grön

2010-12-15 @ 22:31:24
Postat av: Anonym

lite mer ifrån studion, bilder och kanske framförallt filmklipp? planer, kanske t o m en del guider hade vart av intresse?! Eller varför inte köra på något sorts tema i bloggen? Hade även vart kul att få "lära känna" alla lite bättre, vilka är grabbarna bakom badaboom? era tips och trix om hur man gör en bra låt? listan kan göras lång.



förför allt mer bilder ifrån studion och filmklipp det skulle lyfta mycket?

2010-12-15 @ 22:44:29
Postat av: It

Är alltid kul att kolla runt i bloggen. Men lite info om er killar skulle va kul att få samt lite bilder från spelningar och studion.

Kör på.

2010-12-17 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0