Barrabas!

Eftersom att vi äntligen börjat släppa lite låtar här på bloggen igen så kanske det är dags att jag tar tag i mitt bloggande också.....

Idag såg jag att den efterlängtade plattan Barrabas med stjärnskottet från Götet Roffe Ruff har släppts...
Något som jag, och även många andra, verkligen längtat efter...

Personligen har jag inte hunnit kolla in plattan då jag håller på att ladda ner den i skrivande stund.
Men ni kan ju tanka den och skaffa en egen uppfattning och åsikt gällande musiken.

Klicka på bilden för att ladda ner:


För några veckor sedan så släpptes även en väldigt intressant intervju med Roffe.
För er som orkar läsa så är det verkligen värt det. Jag personligen fick en helt ny bild/uppfattning om mannen bakom masken efter att ha läst den.

Klicka här för att läsa: En Rufflares Dilemma.

/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0