Väderleksrapport.

 

Ja, vad ska man säga om vädret?
Vad blir vår personliga Väderleksrapport?


Jag tror de flesta håller med mig om att längtan efter sommar är olidlig vid detta laget.
Nästan så att man borde ha ett gäng packade väskor i hallen som reserv ifall att man skulle vinna en resa till sol och palmer.

Ett annat skönt häng vid namn Mofeta & Jerre har reagerat på vädret och gjort en låt om det.
Dock så handlar väl låten inte direkt om vädret, egentligen. Och snö är väl mer en metafor för det vita pulvret.

"Väderleksrapport" heter låten och är den första singeln från duons kommande skiva.
Tyvärr så finns den inte på spotify ännu. Och inte youtube heller, tror jag. Är ni lika peppade för grabbarnas musik som mig? Ja, då får ni helt enkelt göra som mig och köpa singeln från Itunes.

Dock finns det en video till låten med en akustisk version som jag tidigare lagt upp på bloggen.
Och, här kommer den igen!



/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0