This Is It!

För någon/några veckor sedan så tipsade jag om den lite äldre skivan "Patience" från rapparen Professor P.
Idag är det däremot dags att tipsa om lite nya grejer från artisten..

En ny video till låten "This Is It" är släppt!

Jag tycker att ni tar och spanar in den:



Ouff! Jag älskar verkligen videos där man får se klipp från artistens scenframträdande. Inget kan väl vara mer peppande än ett publik hav som viftar händer, eller?



Och vill ni ha lite onödig, men ack så rolig, info så kan jag berätta att den sjukt sköna samplingen i denna låt, är den samma som Slaughterhouse använder sig utav i låten "Onslaught 2"





P.S

På lördag släpps en ny låt från Badaboom.
Håll utkik!!


/Rigge.

Kommentarer
Postat av: It

Ett stort grattis till Slobban, som fyller hela 19 år idag :)

2011-03-16 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0