Movits - Ut ur min skalle.

Vet ni vad jag stör mig på?

Det är ganska mycket. Men en sak är folk som klagar på all reklam på Spotify. Det är enkelt, vill ni slippa det så skaffa Premium. Själv stör jag mig på reklamen, så jag haffade mig premium idag. 99 kr i månaden kan jag leva utan, that's it.

En annan grej som är positivt med premium är ju "förhandslyssningarna". Premium ger mig möjlighet att sitta och lyssna på Movits nya platta "Ut ur min skalle" i skrivande stund.

Visserligen har jag bokat plattan och får den i fysiskt format på Onsdag, men jag kan inte hålla mig från att lyssna.

Det här är sjukt! Jag älskade första skivan, men bara efter några få lyssningar så kan jag nästan våga mig på att påstå att andra skivan är dubbelt så bra!
Jag vill inte uttala mig om den för mycket ännu. Det får jag ta då jag hunnit lyssna lite mer.

Men alla ni som har Premium borde spana in skivan. Det är nog mitt absolut bästa tips hittills iår.




/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0