Lägesrapport från Badaboom!

Just nu sitter jag i studion och lyssnar då Vikke mixar en helt ny Badaboom dänga.
Eller, ja. Den är ju inte särskilt ny för oss längre. Men snart är den ute, och då blir den ny för er!

Jag känner mig sådär grymt jävla sugen på att släppa nytt nu. Vi har haft en liten period då det har stått stilla, dessvärre. Men vårt senaste projekt (vecko-projekt) borde ju ändå visat att vi fortfarande lever. Och kommer att fortsätta leverera ett tag till.

Mycket grejer är i planeringsstadiet för tillfället. Låten som mixas just nu kommer att släppas här på bloggen som en lös mp3:a snart.
Även Rod Araya har en ny inspelad låt som bara ligger och väntar på att få mixas. Och efter det skulle jag tro att även den släpps här på bloggen.

Alpha har också grejer på G.. Det ryktas om en Ep till sommaren.
En Ep som främst kommer att vara producerad av den finska producent duon Elfunkk.
Vi har redan spelat in en låt vid namn "Tjena Grabben" på ett av deras beat och det känns som ett fin fint sammarbete.

Sen finns det lite andra grejer som får vara hemliga ett litet tag till, men det kommer.

Det känns bra nu, vi är redo. Hoppas är ni är det likaså!


/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0