Hey, Heey!

Jag blev nästintill chockad då jag går in på bloggen i vanlig ordning för att skriva ett inlägg och så har Joey lagt upp något.
Sådant gillar vi!

Och inte bara ett inlägg som vilket som helst. Utan en tävling!
Sådant gillar vi!

Om ni inte har en aning om vad jag pratar om så borde ni kolla förra inlägget så finns all info där.
Jag kommer försöka smyga in påminnelser lite här och var tills tävlingen är avslutad. Så att ni inte glömmer. Det får ni stå ut med, hehe.

----------

Men, nu till dagens tips. Som egentligen borde varit ett tips lite tidigare. Men jag är inte alltid den snabbaste.
Vilket läsarna som hängt med ett tag nu säkerligen vet.

Årets vinnare av P3 Guld inom kategorin Hip hop/Soul Carlito har släppt en ny video.
Jag vet inte hur bekanta ni är med rapparen från Ayla kollektivet, som han representerar tillsammans med Stor, Mohammed Ali och Mack Beats.

Han släppte i alla fall sitt hyllade album "Guldburen" gratis på nätet, förra året. En platta som innehöll en hel del feta låtar.
T.ex Mitt land och Vem e terrorist...

Och det är just Vem e terrorist som har fått en extra push nu när en video är gjord.

Spana in den:




Jag kan väl lika gärna passa på att slänga upp två andra feta låtar/videos från plattan.
Jag menar, det skadar ju aldrig med lite fet musik.. Inte sant?









/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0