En snabb uppdatering (Väderleksrapport)

Igår så tipsade jag om Mofeta och Jerre's nya singel "Väderleksrapport"
Men då jag la upp den så fanns den enbart på Itunes.

Men nu finns den även på Spotify för gratis lyssning. För alla er panka människor där ute som lever raplife.
Tänkte bara göra er uppmärksamma på det med en snabb uppdatering.

Bilden tar er till låten i vanlig ordning. Trevlig lyssning!

 

PS.


Nyligen släpptes boken "Svenneskräp" som jag tipsat om tidigare. Till boken medföljer ett soundtrack där just Mofeta & Jerre bidragit med en låt. Neon heter den och spelades i programet En kärleksattack på svensk hip hop förra fredagen.

 

För er som vill höra så kan ni följa länken: Här.

Scrolla ner till I programmet 18/2 och lyssna på Kärleksattacken 18/2 - Del 2.  Därefter kan ni spola till ca 26.10 för att höra låten!

 

Jag gör det för lätt för er, haha.

 

/Rigge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0