Din mamma!

Ja, precis. Din mamma, och din också!

Jag vet inte hur bekanta ni är med musiken från snubben vid namn Rapper Ted.
Själv hade jag inte stor koll på hans musik förens han släppte sin platta "Det tredje könet" tillsammans med Tinitus.
Har ni inte hört skivan så kan ni tanka den genom att: klicka här!

För ett tag sedan så började hans nya singeln "Din mamma" rotera i etern och verkar ha fått stor uppmärksamhet.
Själv har jag spelat den x antal gånger. En jävligt go låt, som nu har fått en video.

Känsliga tittare varnas, det här är barnförbjudet....!
Nästan så att det borde finnas en åldersgräns. Det här är en sådan video som borde visas på TV 1000 efter midnatt.
Och jag gillar't!




Låten i sig blir bättre då man vet att det i stort sett är en sann historia.

Vill ni höra Ted lätta sitt hjärta och berätta om låten så kan ni höra det i programmet "En kärleksattack på svensk hip hop"... Klicka här.
Scrolla ner och lyssna på "I programmet 19/11"

/Rigge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0