Livet är hårt, men jag är hårdare.

Jag är egentligen ingen hårding. Så, nej. Rubriken lyder inte mig, och jag kommer inte att tatuera in den texten över bröstet eller dylikt.

Nej, det är snarare namnet på rapgruppen Ismen's nya låt.
Ismen är inga främlingar inom den svenska rapscenen. Gruppen består av rapparna Mickelito och Sober som har gjort låtar ihop ett bra tag, bl.a släppt skivan "Inget kan bli skönt nog" för några år sedan.
Sedan lades gruppen ner för ca 2 år sedan. Grabbarna fortsatte göra musik i ihop, men istället i gruppen Gorilli där även Callecuttar och någon annan random skånsk snubbe ingick.

Men nu är gruppen tillbaka med sin nya låt "Livet är hårt, men jag är hårdare" som släpptes som veckans mp3 på sidan Whoa.nu i torsdags.
Sober skrev själv några rader om låten, kommande saker och Ismens situation i dagsläget. Så mer ord från mig är bara överflödigt.

För att höra låten och själva läsa vad Sober skrivit så klickar ni bara på bilden nedan:




/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0