2011, here we go!

Goddag!
Är ni alla vakna, pigga och redo att möta det nya året med glädje efter gårdagen?

Jag kan i alla fall säga att jag är pigg och förväntansfull. Om det beror på att jag avstod från alkohol för första gången på länge igår, eller för att vi har ett nytt musikår framför oss vet jag inte riktigt. Men jag tror mestadels det beror på det sistnämnda, med en blandning av det första.

2010 gick ju precis som alla andra år fort då man ser tillbaka. Men det känns ändå som om det var ett rikt år.
Vi fick igång Badaboom och gjorde vårt projekt i form av Vecko-släppen, vi fick igång glöden för musikskapandet igen och det känns som om det bara kan gå framåt härifrån.

Jag tänker inte säga att 2011 är vårt år och klappa mig på axeln i tron om att i slutet av året så kommer alla skivbolag att ligga på luren och ringa febrilt till oss... Det känns lite klyschigt.

Jag säger istället att jag hoppas att vi alla tillsammans som grupp kommer göra vårt bästa får att sprida vår musik och hoppas även på att de lyssnare vi redan skaffat oss hjälper till på vägen.

Låt oss inte göra 2011 till vårt år, vi är inte giriga... Men låt oss göra det till ett riktigt grymt år som vi kan se tillbaka på och känna oss stolta över våra prestationer... Vad säger ni grabbar? Nu kör vi!

/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0