Låt oss kliva in i "Det Blå Skåpet"

Förra veckan då jag stod på jobbet och gjorde det jag gör bäst, filosoferar, så fick jag ett sms.
Ett sms som gav mig en glad nyhet: Jag hade vunnit två biljetter till DBS spelningen på lördag.

Spelningen är i Sthlm vilket i sig kändes lite problematiskt. Men en spelning av denna rang kan man ju inte missa pga lite avstånd. Hip hop är ett distansförhållande för oss människor i småstäderna.
Efter lite planering så står det klart. Jag och mina goda vänner Slobban & Valle kommer packa in oss i bilen tidigt på lördag morgon för att inte missa denna historiska händelse.

Hotellrum är bokat, öl ska köpas, den euforiska känslan är ett faktum. Sthlm be ready!
Jag köpte t.o.m en Organismen t-shirt för den händelse att jag skulle kunna få den signerad och sätta den på väggen bland de andra signerade klädesplaggen.



Jag ska försöka få en del feta bilder för bloggen. Och jag ska även ta mig i kragen och försöka mig på en recension utav spelningen. Allt för er kära läsare. Det finns en del av mig som febrilt kämpar för den överlevande känslan av att ni gillar att läsa här.

Vet ni inte vilka det blå skåpet är så tycker jag ni klickar på bilden för att få lite mer info.



Det kommer förhoppningsvis ske lite förändringar här på bloggen inom en snar framtid.
Jag vill inte avslöja för mycket då det kanske skiter sig. Men jag tror allt kommer gå vägen. Så: Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0