Skyll på mig.



Det var ett tag sedan jag tipsade om nya låtar nu. All fokus har legat på våra egna släpp med Vecko-projektet.
Men den här dängan måste ju bara så många som möjligt få höra. Så kan jag lyckas tipsa någon via bloggen som inte hört innan så kommer ni tacka mig sen.
Rigge: er musikaliska vägledning och frälsare.

Som bilden ovan redan avslöjat så snackar jag naturligtvis om Roffe Ruff & Organismen's nya låt "Skyll på mig".
Att dessa två otroligt skickliga artister kokar ihop klassiker då de slår sina kloka huvuden ihop har de ju redan bevisat med låtar som "Borgarblocket" och "Dramastan". Skyll på mig är inget undantag, utan snarare ännu ett guldkorn att fylla mp3:n med.

Bland alla olika projekt som Organismen verkar arbeta på just nu så tycker jag han borde klämma in en Ep med Roffe i schemat. Vore guldvärt!




Kommentarer
Postat av: Danyh

Oh fyfan, Helt galen låt! Tack för tipset.

2010-09-20 @ 15:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0