Jag och Mohammed Ali är tillbaka.

Ja, som rubriken lyder så är jag tillbaka efter lite tystnad här på bloggen. Jag har varit sjuk och knappt orkat gå ur sängen, än mindre skriva på bloggen. Men jag är tillbaka. Precis när ni trodde det var säkert att sätta sig vid dator skärmen igen.

Under min tystnad så har Mohammed Ali hunnit släppa sin nya video till låten "Kan någon ringa (112)"
Jag har slängt upp låten här på bloggen tidigare.
Men här har ni även den riktigt snygga videon:



I början tyckte jag låten var sisådär. Deras första platta/mixtape Processen gjorde att man hade en hel del höga förväntningar. Men efter att ha lyssnat lite mer så har låten vuxit och den snygga videon gör ju inte låten sämre, tvärtom.

/Rigge.

Kommentarer
Postat av: Josef

Riktigt snygg video!

2010-11-27 @ 18:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0