Ison & Fille är tillbaka i gemet.


För ett bra tag sedan släpptes singlarna "Jag skrattar idag" och "Ikväll är vi kungar" från hit duon Ison & Fille.
Dessa två singlar var de första från deras kommande skiva som jag och säkerligen väldigt många mer riktigt suktade efter.
Efter singlar blev det dock helt tyst, ett bra tag. Jag började tvivla på att skivan skulle komma och att allting lades ner.

Men, nu är jag lättad då den tredje singeln är här!
Ison & Fille hookar upp med stjärnskottet och P3 Guld vinnaren Stor och gör en ny fet dänga.
Låten heter "Stationen". Förhoppningsvis kommer det inte vara helt dött efter detta, snarare tvärtom. Nu ska skivan komma kräver jag!!

Tyvärr hittade jag bara en yotube länk med ganska dålig kvalité. Men låten finns att köpa på iTunes för ynka 9 kr. Jag ska själv inhandla den för att få njuta med bra ljud.




Här är även de två tidigare singlarna från plattan:







/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0