Grattis till Justin Place och KidooMusik. Ta hem segern!


Flera utav er som läser här på bloggen kommer säkert ifrån Edet. Och ni som inte gör det lär ju ha fattat att vi i Badaboom kommer därifrån.... Med undantag för Slobban som kommer från Trollhättan, men det räknas inte.
Vi ser ändå honom som en snubbe som bär vårt blod av slussar och laxfiske. Get the point?

Några andra rappare vi har här i edet är Justin Place och Kidoo Musik som så sent som igår lyckades gå till final i tävlingen Rocka Fett.
Det tycker jag är värt ett shout out och ett stort grattis!

Här har ni två klipp ifrån grabbarnas bidrag igår:





Personligen ska jag verkligen försöka ta mig till finalen för att stötta grabbarna. Jag tycker att ni läsare borde göra detsamma.
Låt oss sätta Edet på kartan!
Om jag förstått det hela rätt så får publiken lägga sin röst i finalen och då är det ju extra viktigt att ge dem support och visa juryn att de kan få huset att gunga.

Här har ni lite info om finalen:

När: 11:e December.
Var: Teendream, Göteborg.. Ångpannegatan 15B.
Tid: Insläpp 17.00
Pris: 40 kr.

Ni kan även besöka Rocka Fett's hemsida för mer info. Klicka här.

Passa även på att spana in evenemanget på Facebook. Klicka här.

Vill ni höra mer musik från grabbarna kan ni spana in Justin's myspace och blogg:

Myspace.


Bloggen.

Let's do this!
/Rigge.

Kommentarer
Postat av: Ya feel me?

ääh, Edet står redan på kartan ;) Represent

2010-11-29 @ 23:57:10
Postat av: Rigge.

Haha, true.

2010-11-30 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0