Gorilli åter igen.

Gorilli fortsätter släppa låtar, feta sådana!
Här är ännu en banger.
Det här är nog deras fetaste låt hittills, i alla fall enligt mig. Riktigt skön feeling!
Låten heter "Wörd" och om det är ännu en singel från deras (enligt mig) efterlängtade album vet jag inte. Men jag hoppas på att plattan åtminstonde håller samma klass som de senaste släppen.



Och på tal om Gorilli så kommer de att riva av en show i Göteborg nästa vecka.
Så på fredag befinner förhoppningsvis Jag, Joey och Slobban oss på klubben Kontiki (där vi själva spelat två gånger) och kollar grabbarnas show.

Gillar ni musiken borde ni följa vårt exempel och dra dit!



För mer info om spelningen så klicka bara på bilden ovan.

/Rigge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0