Critical & Medina

I mitt senaste inlägg då jag gjorde min "lista" så tipsade jag om Critical's nya mixtape/platta, Resejournalen.
Nu har en video till låten "Underground" från plattan släppts. Och den gästas av ingen mindre än, Dogge Doggelito.

Lite kul att höra Dogge igen, faktiskt. Även om jag, med handen på hjärtat, måste säga att jag tycker att hans vers är helt jävla bedrövlig.
Det kanske är en smaksak. Ni får själva avgöra vad ni tycker.



Ni som gillar det ni hör (även om Dogge's vers inte är så tung så är ändå Critical nice) kan tanka Critical's skiva helt gratis på whoa.nu. Klicka bara här.


En annan grej som är värd att uppmärksamma är att gruppen Medina har släppt den tredje volymen i sin mixtape serie, Varsågod d e gratis.
Själv har jag inte hunnit lyssna igenom tapet. Så jag kan inte ge grabbarna varken ris eller ros.
Men jag ska lyssna igenom det i helgen. Tills dess kan ju ni läsare alltid spana in det, om ni inte redan ligger steget före och redan har hela tapet i mp3:n.

Klicka på bilden för att komma till Medinas hemsida där ni kan tanka tapet gratis.


/Rigge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad händer i bdb nu när vågen är slut?

2010-11-05 @ 16:47:43
Postat av: Rigge.

Oj, just nu känns det nästan lättare att säga vad som INTE händer, haha.

Vi ska påbörja ett nytt projekt tillsammans med hela Badaboom. Sen har även vi i Alpha lite planer för att slänga ihop något mer konkret än bara lösa mp3:or.

Det kommer på bloggen inom en snar framtid. Håll utkik!



Tills vidare får ni läsare klara er med mina musik tips osv ; )

2010-11-05 @ 18:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0