Back again, like Dilated.

Fan, insåg precis hur länge sedan det var jag skrev här.
Måste skärpa mig! Dock vill jag inte sköta bloggen på ett typiskt blogg sätt.
Personligen läser jag bara musik relaterade bloggar, det är de enda jag finner intressanta.
En blogg där folk berättar om vad de gjort under dagen osv är ju ganska orelevant för andra människor som egentligen inte bryr sig ett skit, eller..?
Jag vill inte heller bara slänga upp massa random låtar hela tiden, själva principen med bloggen är ju att i första hand skriva om och presentera vår egen musik.

Just nu har det stått still i studion och musiken under ett kort tag. Sist vi skulle till studion så gick Vikke vilse i skogen så det blev inget, haha. Det är sant!
Men ibland måste man få ha lite korta pauser i allting man gör i stort sett, men snart är vi på det igen.
Jag skriver dock i vanlig ordning som om jag vore besatt. Har nog snart material för att kunna spela in hälften på en ny alpha ep (mina delar då). Det positiva med jobbet, förutom pengarna, är att jag tänker mycket på teman och texter under tiden. Så alltid kommer det några rader på pappret under dagen medans maskinerna rullar på.

Med risk för att låta som en överviktig eller rökande nyårsfirare så säger jag, jag ska bättra mig!
Ska vara mer aktiv med bloggen så att vi har fler läsare då låtarna äntligen börjar komma upp.

Tills nästa gång. Ha't bra!/
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0