Rapport från studion.

Just nu sitter jag, Vikke och Joey i studion. Vikke mixar, Joey kom precis ut från båset och nu pratar de fotboll. Jag känner mig lika delaktig som en Nazist på en bar mitzvah.. Extrem sport som t.ex skateboard är väl det enda som intresserar mig, och inte ens det är så häftigt längre.

Men som sagt så kom Joey precis ut ur båset efter att ha lagt lite sweet down to eart rap -a lá Joey.
Och låten mixas i skrivandets stund så förhoppningsvis kommer den upp på bloggen redan ikväll. Vore kul att få släppa nytt material från oss. Vi ska även passa på att lägga lite verser till en annan låt idag så att den kan komma upp här på bloggen snarast.

Besök bloggen igen om några timmar så har vi kanske en sprillans ny Javan låt uppe!
Tell ya friends!


/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0