Petters nya platta.

Jag får återigen be om ursäkta för min frånvaro som börjar bli en vanesak nu.
Men under Julen har jag bara velat ta det så lungt som möjligt. Visst att blogga är inte ansträngande, men ändå.

Och nu har jag börjat jobba igen och då jag jobbar är jag oftast bara kapabel till två saker under min fritid... Att sova och läsa böcker.... Hey, jag är kille. Döm mig inte!

Men nu såg jag att Petter's nya platta "Samlar ut den" var släppt. Så den får man ju allt slänga upp.
Det är lite av en samlingsskiva kanske man kan säga. Då de flesta låtarna är hämtade från programet "Så mycket bättre" där Petter var med och gjorde olika versioner på andra artisters låtar...

Jag har lyssnat igenom plattan lite svagt. Jag gillar idén starkt. Petter som börjat bli en folkkär artist efter sin medverkan i programet gör det enda rätta och spottar ur sig en ny platta för att spinna vidare på hypen...

Ni kan höra plattan på spotify genom att klicka på bilden under:



 

/Rigge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0