Organismen & Dj Large - Marionetten.




Den är här!


Den efterlängtade Ep:n från en av sveriges absolut bästa rappare och även från en av de bästa producenterna.
Jag snackar naturligtvis om Marionetten Ep från Herr. Ågren och Larran.

Idag när jag var på jobbet så kändes det som om varje minut egentligen var 10 min lång. Enbart för att jag visste att då jag kom hem så skulle jag få ta del av ep:n... Jag vet, jag är besatt av svensk rap. Berätta något nytt?

Ep:n består av fem låtar. Varav två st har jag hört sedan innan via radion. Och en tredje har jag hört en slags "preview" av... Så det var bara två låtar som var helt nya för mig. Men det känns ändå som något helt nytt då jag får sitta och pumpa det i mina speakers med riktigt fin kvalité.

Tracklist:

01. Marionetten.
02. Soppa på spik.
03. Ågren.
04. I väntan på moderskeppet.
05. Innan bläcket tar slut.


Jag har inte hunnit lyssna riktigt noga ännu. Det får bli på jobbet imorgon. Men jag rekomenderar starkt: Soppa på spik. Jag får rysningar av beatet tillsammans med Organismens bitterljuva röst och lyrik. Det här är rap! Punkt slut!

Jag bjuder även på den här:




För att ladda ner ep:n så klicka på bilden/omslaget längst upp.


Hoppas ni gillar och uppskattar det här lika mycket som mig. Jag kommer i alla fall att spela materialet mycket i framtiden.

/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0