Lugnet före normen är här!

På senare tid har det släppts mycket filmade lösa verser, mp3:or och dylikt från bröderna Poe och Sadge som tillsammans bildar gruppen Noname.

Alla dessa singlar och olika släpp har naturligtvis varit ett sätt att pusha intresset för deras kommande skiva "Lugnet före normen" som nu är här.

Ända sedan bröderna släppte sin förra skiva "En del av allt (2008)" så har jag längtat efter mer. Få grupper/artister i sverige lyckas formulera ord, metaforer och texter i största allmänhet som de gör.

Jag har själv inte hunnit lyssna på plattan, jag såg precis att den var släppt och spred ordet här på bloggen direkt.
Men jag tvivlar inte på att jag kommer bli nöjd...

För att ladda ner skivan så tryck på bilden nedan:

 

/Rigge.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0