Lucia och Kapten.

Så, klockan är just nu 04.40 och jag sitter med kaffe och mogonens första snus under läppen och filar på mitt "tidigaste" inlägg. Jag har aldrig skrivit på bloggen då jag varit uppe så här tidigt förr, alltså.

Kom och tänka på en låt jag fick höra av Alex häromdagen som jag inte lagt upp ännu.
Nämligen 1.000.000 Nollor med Kapten Röd.

Videon släpptes nyligen och flera utav av er har säkerligen redan hört denna sjukt underbara låt.
Men den kanske är ny får någon, who knows.

I alla fall:



Mer än så hinner jag väl inte skriva direkt. Ska dricka upp mitt kaffe och bege mig ut i kylan...
Trevlig Lucia förresten! Om man nu säger trevlig? Kanske, Glad, God, eller något sådant. Jag vet ej.
Men vi kör på trevlig!

/Rigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0