Lite bättre kan ni. Eller hur?

Återigen kul att se att läsar statistiken stiger och att folk kommenterade förra inlägget om vad de vill se mer utav i bloggen..

Jag tänkte svara på allting i ett inlägg. Men först tycker jag ni kan kosta på er att kommentera lite mer och ge ytterliggare några tips.
Jag menar, ska ni läsa bloggen så kan ni ju även vara med och påverka lite.
Så ge lite mer synpunkter osv på vad ni vill läsa om här på bloggen så ska jag ge mig på lite svar till er läsare.

För er som inte förstår vad jag snackar om så läs förra inlägget.

Tänkte även passa på att efterlysa lite spelningar. Vi i Badaboom är fett pepp på att få riva lite mer hak. Känner ni till något kommande evenemang eller planerar att fixa eget? Hojta då på oss. Vi ställer upp!

Hjälp oss på vägen med vår musik så att mer folk är redo då vi släpper nytt. Vi brinner för det här och varje liten vibb av uppskattning är guldvärt.

Gå med i vår Facebook grupp och bjud även in era vänner. Här har ni den.

 

/Rigge.








Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske borde ni ta saken i egna händer och engagera ett event och bjuda in olika akter? hyra en lokal+utrustning och sedan inträde på det hade nog lockat? finns alltid folk som ställer upp. . ett sätt att synas.

2010-12-16 @ 18:42:30
Postat av: Rigge.

En sådan grej är redan planerad faktiskt ;)

Fast mer info kommer då det börjar närma sig.

2010-12-16 @ 20:53:48
Postat av: Enigma

Det är just det vi gör, engagerar oss! Hade vi inte gjort det hade vi definitivt inte startat grupp på facebook, startat blogg, släppt feeeeeeeta låtar osv. Att söka spelningar via facebook och blogg är inte det ända vi gör;)



Vi har spelat på ställen där vi sökt på egen hand, söker för fullt hela tiden, vi är hungriga. Vi har olika projekt i rullning. Arrangemang är ett stort steg, jag själv kollar på det just nu, men då ska det vara värt det. Energi som vi lägger på ett arrangemang betyder mindre tid i studion... Men det är bra att du "anonyme" tipsar/påpekar, det är sån respons vi vill ha.



Peace Enigma



2010-12-16 @ 20:56:35
URL: http://badaboom-studios.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0