Kom igen gott folk och hjälp Badaboom!

Nu när vi sega jävlar (självinsikt, jag vet) i Badaboom har börjat komma igång igen och finner oss själva med massa bollar i luften som ska färdigställas och sedan levereras ut till folket så börjar allting kännas mer och mer seriöst.

Så nu tänkte vi se om vi kunde få hjälp av er gott folk.
Det är så att vi söker en ny fräsch logga till Badaboom. Vi hade en på G som dessvärre visade sig vara alldeless för lik en annan rap duos logga, så det sket sig. Vi vill ju inte bli tagna för några bajtare.

Så är någon/några utav er duktiga på sådant så kör på. Ni får fria händer att leka fritt. Och naturligtvis ska vi försöka proppsa er så gott det går om ni skapar något som vi gillar och vill använda.
Tanken med loggan är den ska tryckas på diverse saker som t.ex T-shirtar osv. Den kommer även synas på framtida omslag till våra olika projekt.

Skulle ni känna att det här är något för er och försöker er på en logga så är det bara att hojta här på bloggen eller att skicka er skapelse/idé till mig på [email protected].
Som sagt, fria händer. Kör bara!

Grejer är på G så det vore verkligen sjukt kul om ni som läsare och lyssnare ville hjälpa oss.
Jag ska försöka få ihop något mer konkret inom en snar framtid så att jag smått kan börja presentera vad som är på G för er här på bloggen. Mycket musik utlovas i framtiden.
..

Kom igen, gott folk!

/Rigge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0