Jag gör det för din skull då.

Jag kände inte direkt att jag hade något alltför givande att skriva på bloggen idag. Sen har jag varit deg och inte riktigt orkat gå igenom mitt vokabulär för att på bästa sätt formulera mig förståeligt för er läsare.
Men eftersom att Alex "väntade" på ett inlägg så gör jag ett.... Du är skyldig mig nu.

Tänkte att jag kunde slänga upp Promoe's nya singel "Never Follow"
Detta ska tydligen vara en singel från en ny platta som är på gång. Till skillnad från förra gången Promoe gav sig på ett solo projekt så kommer det inte vara på svenska. Denna gången går rapparen tillbaka till det engelska språket som vi är vana vid att höra honom på..

Lite tråkigt tycker jag då hans förra svenskspråkiga platta var riktigt fet... Men Promoe kan sin grej så jag tvivlar inte det minsta på att han kommer göra mig och alla andra fans nöjda ännu en gång.
Denna singeln säger ju inget annat i alla fall.




Och när jag ändå är inne på Promoe så tänkte jag slänga upp en annan grej som släpptes för ett bra tag sedan.
Det är någon grej som Promoe och flera andra artister gjorde inför påsken tillsammans med Svt. Parodi filmer eller vad man nu ska kalla det.
Vissa kanske redan sett det men för er som inte settt det så ta en titt. Jag skrattade i alla fall högt, hehe.



Två utav låtarna gick att ladda ner. Jag har dem på datorn, men tyvärr ingen nerladdningslänk. Kanske kan försöka leta fram eller ladda upp själv om intresset finns. Hojta bara.

/Rigge.

Kommentarer
Postat av: Enigma

Haha promoe e töng! Långfredag blev fet ändå, diggade den låten när den släpptes.

2010-12-20 @ 03:00:09
Postat av: Rigge.

Haha, ja. Han vågar ju bjuda på sig själv i alla fall.

2010-12-20 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0