Från oss alla till er alla

...en riktigt God Jul!

Jupp, Julen är här gott folk vilken ni förhoppningsvis visste innan ni läste det här...
Tänkte att jag skulle dela med mig av den absolut bästa låten i dessa tider som alltid höjer stämningen för mig i alla fall.

Det här är en låt som jag spelat kring juletid säkerligen de senaste 5 åren, så den har blivit en tradition vid det här laget.

Låten heter "Smutsig Jul" och är gjord av gruppen Smötsiga Höndar som bestod av rapparna Toffer, Memo & Phiffan.

Texten på youtube filmen är felstavad. Så, nej. Det är inte jag som har fel. Jag är allvetande och det borde ni veta vid det här laget:




Återigen en God Jul till er alla läsare!

/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0