Battles hit och dit.

Det har blivit riktigt populärt med förskrivna battle tävlingar här i sverige.
Det släpps nya varje vecka i stort sett. Jag personligen tycker det är fett att det blir lite mer i action i den svenska scenen. Att något händer.

Dock hänger jag inte riktigt med eller orkar helt enkelt inte kolla på allting som kommer.
Men för ett tag sedan kom det ett riktigt underhållande battle som jag inte fattar varför jag inte lagt upp tidigare.

I detta battle är det rapparna Shazaam och Henry Bowers som möter varandra.
Shazaam som är känd i battle sammanhang sedan tidigare brukar kunna bjuda på en relativt bra show.
Bowers har jag aldrig förr sett i en battle, men även han gör det bra. Riktigt bra!

Här har ni:



/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0