Wu-tang

Om en vecka, alltså nästa fredag, så kommer inga mindre än Wu-tang Clan till Göteborg för att riva av en spelning.
Det vore ju så sjukt mäktigt att se. Men dessvärre så jobbar jag, och en endagars biljett till Way out west där de ska spela är inte billig.
Jag har aldrig varit ett alltför hängivet fan utav Wu-tang. Visserligen sprang jag runt med deras kläder på och kände mig hur cool som helst för flera år sedan. Detta var väl dock inte mycket mer än ett försök att få kalla mig själv "hiphopare" och sticka ut från mängden.

Men jag kan inte neka att det ändå hade varit otroligt mäktigt att se dem live! Fast jag hörde att Method man, Raekwon och Ghost Face kanske inte joinar. Om så är fallet så blir jag inte besviken över att missa det hela.
Skulle däremot Method man och Redman teama upp och riva av ett gig så skulle inget kunna hindra mig.




/R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0