Alpha live @Kontiki: Club Fresh!



Sådärja!

Nu har vi äntligen fått mer info om spelningen den 4:e september.
Flyern förklarar väl det mesta. Men jag drar det en extra gång för att försäkra mig om att ni har koll på läget.

Var: Kontiki, Göteborg.
När: 4:e september.
Tid: 20.00 - 02.00 (Vi går på scenen 22.00)
Pris: 50:- (Gratis innan 22.00)

Ett gott råd är att komma en stund innan vi går på scen för att kanske käka lite mat, ta en öl eller bara njuta av Kontiki's störtsköna stämning.
Ni kan även besöka kontikis hemsida här.
Ett riktigt najs ställe som kan vara värt att spana in även om ni inte kommer för att ta del av våra ljuva toner.

Förhoppningsvis kan de flesta jag känner själva stoltheten för en kväll och inse att det finns fler ställen än Trollhättan att festa på.
Jag menar Göteborg är ju ändå "Stan" för oss. Vilket Trollhättans torg inte är, belive It or not.

Hoppas att så mycket folk som möjligt kan komma. Jag fyller 20 år samma dag, så det blir ju ett fin fint sätt att fira födelsedagen på. Mat, bärs och spelning. En oslagbar kombination! Inte sant?

/Rigge.


Kommentarer
Postat av: Elin

Wow! Grattis verkligen:) Måste va stort?! Hoppas du får en grymt bra födelsedag!

2010-08-29 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0