Jag glömde... En massa.

Jag glömde skriva, jag glömde skriv texter, jag glömde vara rappare.
Ja, så känns det lite som nu, hehe... Så därför tänkte jag att den låten jag tipsar om idag passar bra.

Förra veckan tipsade jag om Ismen's nya låt "Livet är hårt, men jag är hårdare"
Jag fattade det som om att låten var en singel från deras kommande platta...
Men det verkar som om att de kommer att släppa alla låtar separat.. Istället för att släppa en skiva, så släpps en låt varje vecka istället...

Igår, eller var det i lördags?, så släpptes deras nya låt "Glömde"...
Andra låten från "Försöka duger inte (The lost tape)"


Spana in den genom att klicka här.

/Rigge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0