Battle klipp från Basementality.

I fredags var vi som sagt på Basementality battlesKontiki i Göteborg.
Jag hade tänkt skriva några ord om kvällen i lördags, men då mitt alkohol intag i fredags var mer än måttligt så var varken mitt skarpa intellekt eller mina skrivar-fingrar på topp.

Men nu när första filmen från kvällen är uppe på nätet så känns det mer aktuellt att slänga upp något här.
En fet kväll helt klart, jag hoppas på fler sådana. Kul att det händer lite inom battlen scenen.

Alex agerade även fotograf med min kamera under kvällen. Det tog en jävla massa bilder och några kommer att komma upp här senare.

Men tills dess, spana in ett av tre battles från kvällen. Kurt Codein vs. Martin Zamora:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0